{{ctrl.notification}}
چرا از همای رامسر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل داشته باشیم؟

امروزه دیگر مانند گذشته سفرها سخت نیست با پیشرفت تکنولوژی تمام افراد به اینترنت دسترسی دارند و با چند کلیک ساده می توانند خرید بلیط هواپیما مورد نظر خود را در هر مسیر و در هر کلاس پروازی داشته باشند و یک سفر دلچسب را شروع کنند. همچنین یکی از مشکلاتی که افراد در گذشته در زمان سفر داشتند، زمانی که به مقصد می رسیدند باید به دنبال رزرو هتل می بودند و ممکن بود زمان نامناسبی به مقصد برسند که امکان بررسی گزینه های بیشتر را نداشته باشند. همای رامسر خدمات ویژه ای را مانند خرید بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل به مسافرین خود می دهد. با همای رامسر همراه شوید تا با مزیت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بصورت انلاین آشنا شوید.

خرید بلیط هواپیما از همای رامسر

کلاس های پروازی ایرلاین های مختلف در  همای رامسر

تمامی ایرلاین های داخلی  و خارجی را پوشش می دهد و محدودیت خاصی ندارد. مسافرین می توانند با استفاده از این مزیت به راحتی مشخصات ایرلاین های مختلف در سایت همای رامسر را بررسی کنند و از بین آنها بهترین و مناسب ترین را انتخاب کنند. برای تشخیص کیفیت ایرلاین ها گزینه های مختلفی وجود دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم :

کلاس های پروازی: مهم ترین ملاک برای خرید بلیط هواپیما از همای رامسر کلاس پروازی ایرلاین است، کلاس های پروازی معمولا به سه دسته تقسیم می شوند که در زیر به صورت کامل در مورد آنها توضیح داده ایم:

اکونومی کلاس: این نوع کلاس معمولا با نماد Y نمایش داده می شود و بیشتر در ایران از این کلاس استفاده می شود. مسافرین عادی از این پروازها بیشتر استفاده می کنند به همین دلیل بیشتر پروازها در این کلاس انجام می شوند و به عنوان کلاس پروازی اقتصادی در ایرلاین های مختلف طرفدار دارد. امکاناتی که این کلاس دارد معمولا یک نمایشگر عمومی و تعداد محدودی روزنامه و یا مجله است. البته گاهی بعضی از هواپیماها صندلی هایش در این کلاس دارای  مانیتور و هدفون است. مسافرین این کلاس پروازی حق انتخاب زیادی ندارند زیرا برنامه های آنها معمولا محدود است. هر ایرلاین می تواند با توجه به سلیقه مدیریتی، انتظارات مسافران و امکانات هواپیمایی در دوره های مختلف این امکانات را ارتقاء دهند.

بیزینس کلاس: این کلاس درجه دوم را در کلاس های پروازی دارند و نه به اندازه پروازهای اکونومی امکانات ساده دارد و نه به اندازه فرست کلاس ها امکانات ویژه ای را در اختیار مسافران قرار می دهند . بیزینس کلاس معمولا با نماد C نمایش داده می شود. صندلی های این هواپیمایی در  دو ردیف و به صورت مبله هستند و قابلیت تنظیم اتوماتیک را دارند. در هر صندلی امکانات صوتی و تصویری وجود دارد. غذاهای این کلاس معمولا به صورت گرم سرو می شود و در بعضی از ایرلاین ها امکان انتخاب غذای مورد نظر از بین چند غذای محدود به مسافرین داده می شود. در این کلاس به نسبت کلاس اکونومی مهماندارها باید امکانات رفاهی بیشتری را در اختیار  مسافران قرار دهند به همین دلیل قیمت این کلاس به نسبت کلاس اکونومی بیشتر است.

فرست کلاس: این نوع کلاس پروازی معمولا با نماد F نشان داده می شود و به نسبت کلاس های پروازی دیگر به دلیل امکانات ویژه ای که ارائه می دهد قیمت بالاتری دارد.  صندلی های پروازهای فرست کلاس معمولا به نسبت اکونومی و بیزینس کلاس بزرگتر است و مسافر احساس راحتی بیشتری می کند.  بیشتر صندلی ها اتومات هستند و می توان زیر پای آنها را تنظیم کرد. فرست کلاس در محیط اتاق مانند است که مسافر احساس راحتی بیشتری داشته باشد. همچنین دارای تلویزیون به همراه ریموت کنترل، سرویس اینترنت ماهواره ای، لپ تاپ و  حتی سرویس بهداشتی جداگانه می باشد. تمامی غذاها به صورت گرم سرو می شود و مسافرین می توانند غذا و نوشیدنی را از منویی که در اختیارشان قرار دارد انتخاب نمایند.

خرید بلیط هواپیما از همای رامسر

کترینگ این کلاس پروازی در همان کترینگ کلاس های دیگر است اما دارای کیفیت بسیار بهتری دارد. مسافران پرواز فرست کلاس به صورت تشریفاتی به سمت هواپیما برده می شوند و در زمانی که به مقصد می رسند با همان تشریفات به محل مورد نظر منتقل می شوند. همچنین کانتر پذیرش آن ها از کلاس های پروازی دیگر جدا است. بیشتر افرادی که از این بلیط ها استفاده می کنند افراد ثروتمند و سرمایه داران هستند به همین دلیل ممکن است بعضی از ایرلاین ها دارای اتاق جلسات و یا لابی خصوصی باشند تا افراد بتوانند جلسات خود را در پرواز برگزار کنند. بیشتر ایرلاین هایی که دارای این کلاس هستند از هواپیماهای دو طبقه ایرباس و بوئینگ استفاده می کنند.

کترینگ ایرلاین های همای رامسر

یکی از وظایف مهم هر ایرلاینی این است که باید دارای کترینگ مجهز و اختصاصی باشد و تمامی غذاهایی که ارائه می دهد با کیفیت بالا باشد و سلامت آن توسط کارشناسان تغذیه و بهداشت تایید شود. ایرلاین هایی که تحت پوشش همای رامسر هستند، منو پذیرایی سالم و با کیفیت را به مسافران ارائه می دهند که مجوز های لازم را برای فعالیت دریافت نموده اند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما در همای رامسر

امنیت در پرواز هواپیمایی های همای رامسر

ایرلاین ها وظیفه دارند که قبل از هرچیزی امنیت پرواز را تایید کنند و برای اینکار باید از هواپیماهای استاندارد و همچنین پرسنل خبره و با تجربه استفاده کنند. امنیت در پرواز به سلامت هواپیما، مهارت خلبان و کمک خلبان، بازرسی بدنی افراد و غیره بستگی دارد. مهندسین فنی قبل از هر چیز، از سلامت هواپیما اطمینان می یابند و سپس مجوز پرواز را صادر می کنند. از این رو امنیت در بسیاری از ایرلاین های داخلی حرف اول را می زنند.

رزرو آنلاین هتل با همای رامسر

با همای رامسر می توانید به جامع ترین سایت رزرو آنلاین هتل های خارجی و داخلی دسترسی داشته باشید. از این طریق می توانید در کمترین زمان بیشترین تعداد اقامتگاه ها را که قابلیت رزرو آنلاین هتل دارند را مشاهده کنید و از بین آنها مناسبترین را انتخاب نمایید. برای استفاده از این امکان می توانید در پنل رزرو هتل نام شهر مقصد و تاریخ مورد نظر را وارد نمایید و مشخصات کامل هتل های موجود را مشاهده کنید. این مشخصات می تواند شامل نوع اتاق، مکان دقیق هتل، تعداد ستاره و همچنین امکانات و سرویس دهی های هتل باشد.

قوانین رزرو هتل در همای رامسر

بهتر است در زمان رزرو هتل با یک سری قوانین در این زمینه آشنا شوید این قوانین شامل موارد زیر می شود:

رزرو هتل های ارزان قیمت در همای رامسر

  • سایت های اینترنتی رزرو هتل اطلاعاتی پیش فرض را از مسافر و هتل ها در اختیار دارند و هیچ تضمینی برای صحت و سقم آنها وجود ندارد. حال مسافر اگر می خواهد اطلاعات کامل تری از هتل بدست آورد باید به سایت اصلی هتل مراجعه نماید. همچنین هتل اگر اطلاعات بیشتری از مسافر نیاز دارد باید اطلاعات مورد نظر خود را به روز رسانی کند.
  • زمانی که از طریق سایت همای رامسر به صورت آنلاین رزرو هتل را انجام می دهید از این بابت مطمئن باشید که تا آخرین لحظه کنار شما هستیم و اگر هتل بنا به هردلیل نتواند خدمات را ارائه دهد موظف هستیم هتلی با امکانات مشابه برای مسافر فراهم نماید.
  • بعد از اتمام مراحل رزرو آنلاین هتل شماره واچر به فرد داده می شود و مسافر می تواند از طریق سایت هتل مورد نظر، پیگیری های لازم را انجام دهد.
  • اگر فرد به هر دلیلی نمی تواند در زمانی که اتاق رزرو کرده است به هتل برود باید رزرو خود را لغو کند تا با توجه به قوانینی که برای لغو رزرو وجود دارد مبلغی به حساب مسافر برگشت داده شود.
  • تنها وارد کردن اطلاعات در سایت کافی نیست و مسافر باید در زمان حضور در هتل مدارک شناسایی خودش را ارائه دهد در غیر اینصورت هتل نمیتواند پذیرش فرد را انجام دهد.
  • بعد از اتمام  مراحل پرداخت مسافر باید به صورت دقیق تمامی اطلاعاتی که وارد کرده است را چک کند در غیر اینصورت سایت هیچ گونه مسئولیتی را در این حوزه نمی پذیرد.
  • تخلف هرگونه اطلاعات نامعتبر و ایجاد اختلال، جرم اینترنتی محسوب می شود و  پیگیری های لازم از طریق پلیس فتا انجام می شود.

مزیت خرید بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل

همای رامسر از سایت های معتبر و تایید شده توسط سازمان هواپیمایی ایران است که امکانات خود را در هر فصل و در هر زمانی به صورت ویژه و شبانه روزی در اختیار مسافرین خود قرار می دهد. امروزه بیشتر افراد برای انجام کارهای اینترنتی از گوشی های هوشمند همراه استفاده می کنند به همین دلیل اپلیکیشن همای رامسر را برای رفاه حال بیشتر مسافرین راه اندازی کرده ایم. این اپلیکیشن قابل اجرا برای گوشی های هوشمند است و افراد می تواند به صورت 24 ساعته از خدمات آن استفاده نمایند.

خرید ارزان بلیط هواپیما در همای رامسر

همیشه در زمان خرید باید سعی شود که مدیریت ویژه ای بر روی هزینه ها داشته باشید که معمولا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل دو موردی است که اگر با دقت انجام نشود هزینه ها را تا حد زیادی افزایش می دهد. می توانید با همای رامسر تنها با وارد کردن مقصد و تاریخ مورد نظر و فشردن دکمه جستجو لیست پروازها و هتل ها را از کمترین تا بیشترین قیمت را به همراه  مشخصات کاملی که در مورد هر گزینه در اختیارتان وجود دارد انتخاب نمایید. این مشخصات در زمینه هواپیماها می تواند شامل نام ایرلاین، کلاس پروازی، ظرفیت و نوع پرواز باشد و همچنین در مورد رزرو آنلاین می تواند شامل نوع اتاق، تعداد ستاره هتل و امکانات شاخص هتل باشد.

ثبت نظر
chat 0