{{ctrl.notification}}
نرم افزار جامع گردشگری همای رامسر

قصد سفر دارید و می خواهید با استفاده از نرم افزار جامع گردشگری تمام خواسته های خود را برآورده کنید؟ چه انتظاری از یک نرم افزار جامع گردشگری دارید؟ رزرو آسان انواع هتل در سراسر جهان؟ خرید آنلاین بلیط هواپیما در کلاس دلخواه؟ خدماتی برای سفر های زمینی؟ در دسترس بودن بدون هیچ محدودیتی؟ بله، به نرم افزاری می توان نرم افزار جامع گردشگری گفت که همه خدمات فوق را داشته باشد. با همای رامسر همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بدانید.

خرید انلاین بلیط هواپیما از نرم افزار جامع گردشگری همای رامسر

 

نیاز مسافران به نرم افزار جامع گردشگری

برای شروع هر مسافرتی باید قبل از هر چیز به دسترسی و راه هایی که این دسترسی ها را تسهیل نمایند احتیاج داریم. ممکن است با جستجویی در اینترنت به نتایج مختلف برسیم که اعتماد کردن به هر یک از تبلیغات و شرکت های مختلف کار دشواری باشد. از این رو بهتر است از همان ابتدا به نرم افزار جامع گردشگری مراجعه نماییم تا صفر تا صد خدمات سفر را در اختیارمان قرار می دهد. برای شروع سفر های زمینی، مسافران نیاز دارند تا با اتوبوس جابجا شوند و لیست انتخابی انواع اتوبوس های معمولی و VIP را داشته باشند. از این رو انتظار دارند با استفاده از نرم افزار جامع گردشگری همای رامسر همه این امکانات را دریافت نمایند.

مزایای خرید بلیط اتوبوس از نرم افزار جامع گردشگری

در گذشته خرید بلیط اتوبوس به صورت حضوری و در زمان حرکت امکان پذیر بود و در ساعات آتی و یا روز های بعد تعداد اتوبوس های مقصد مشخص نبود. انتظار ساعاتی طولانی، باعث خستگی مسافران میشد و طی مسیر نیز کسالت آورتر. از همه این ها بگذریم برخی اتوبوس ها از صندلی های بی کیفیت و فضای نشیمن غیر استانداردی برخوردار بودند که آغاز سفر را عذاب اور می کرد و با رسیدن به مقصد نیاز به یک ماساژ حسابی یا فیزیوترابی برای رفت گرفتگی های عضلات و کاهش درد بدن بود (نگاه طنز).

همای رامسر به شما مژده ان را خواهد داد، با وجود نرم افزار جامع گردشگری همای رامسر در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید بدون هیچ محدودیتی تنها با یک گوشی هوشمند می توانید از این نرم افزار استفاده کنید و اتوبوس های مقصد را بررسی نمایید. ساعات حرکت، تعداد اتوبوس های موجود، نوع اتوبوس و غیره این امکان را به مسافران می دهد تا با توجه به نیاز خود بهترین را انتخاب کنند. امروزه حتی معمولی ترین اتوبوس ها نیز از امکانات رفاهی ایده آل برای مسافرت برخوردارند که مهارت راننده نیز طی مسیر را آرامش بخش و دلخواه تر می کند.

با خرید بلیط اتوبوس های VIP این امکان را خواهید داشت، بصورت سلیقه ای جایگاه خود را مشخص کنید، اطمینان یابید چه کسی در کنار شما تا مقصد خواهد بود، تعداد مسافران خانم و اقا را بدانید و غیره از این رو می دانید مسیر سفر را با چه تعداد افراد طی خواهید کرد.

مزایای خرید بلیط هواپیما از نرم افزار جامع گردشگری

خرید بلیط هواپیما برای آن دسته از افرادی که تمایل ندارند مسیر های طولانی زمینی را که خسته کننده است را بپیمایند گزینه ای عالی است. برای خرید بلیط هواپیما از نرم افزار جامع گردشگری همای رامسر امکان این را خواهید داشت با ایرلاین دلخواه خود سفر کنید. با وارد کردن مبدأ، مقصد و تاریخ سفر، ایرلاین هایی که در مسیر فعال هستند به شما ارائه خواهند شد. انتخاب بلیط و نوع کلاس پروازی با شما است که از یک پرواز کمترین هزینه ها را انتظار دارید؟ یا می خواهید سفر را با کیفیت و درجه 1 شروع کنید؟

خرید اینترنی بلیط هواپیما از همای رامسر

در زمان انتخاب ایرلاین ساعات پرواز، طول مسیر، توقف های بین راهی (برای پرواز های طولانی یا دو مسیره) و قیمت بلیط هواپیما نمایش داده خواهد شد که این اطلاعات کمک می کند انتخاب دقیق تر و بهتری داشته باشید. در بسیاری از مقاصد ایرلاین های داخلی و خارجی با توجه به اهمیت مسیر فعال هستند که مسافر می تواند بهترین زمان پرواز خود را مشخص نموده و خرید بلیط هواپیما را انجام دهد.

مزایای رزرو هتل در نرم افزار جامع گردشگری

در گذشته با مراجعه حضوری یا تلفنی رزرو هتل انجام می شد. در این میان امکان جابجایی رزرو ها و کمبود جا وجود داشت. فردی نیمه شب با همراهان خود به هتلی مراجعه می کرد و امکان آن که اتاقی موجود نباشد زیاد بود. ماندن در سالن های انتظار یا جستجوی هتل با همراهان کودک یا خردسال از دیگر مشکلاتی بود که رزرو هتل به صورت حضوری داشت.

امروزه قبل از هر چیز در لیست برنامه های سفر خود باید رزرو آنلاین هتل را داشته باشید. نرم افزار جامع گردشگری همای رامسر، لیست تمامی هتل های داخلی و خارجی را از لوکس و لاکچری ترین تا ارزان قیمت ترین اقامتگاه ها را دارد. کافی است مقصد را مشخص کنید تا هتل های آن شهر به نمایش درآید. تعداد ستاره های هتل، امکانات و خدمات، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، موقعیت هتل (مرکز شهر، نزدیک به جاذبه های گردشگری، نزدیکی به مراکز خرید، نزدیک فرودگاه یا حومه شهر) در قیمت رزرو هتل سهم بسزایی دارد.

می توانید با استفاده از فیلتر های جستجوی قدرتمند رزرو هتل مورد نظر را داشته باشید تا در ایام سفر دلواپسی دیگری نداشته باشید. مهم ترین مزیتی که رزرو آنلاین هتل با نرم افزار جامع گردشگری دارد، ذخیره زمان است که در طول سفر می توانید از تک تک لحظات خوب به گونه ای مفید استفاده کنید. در نظر بگیرید، بعد از رسیدن به مقصد، می دانید که محل اقامتتان کجا است. یکراست به سراغ هتل می روید و با خاطری آسوده در اتاق خود اقامت می کنید. پس از رفع خستگی و تجدید قوا برای اجرای برنامه سفر، تفریح و گشت و گذار اقدام می کنید.

خدمات پشتیبانی نرم افزار جامع گردشگری

در زمان استفاده هر یک از خدمات همای رامسر اگر با سوال یا مشکلی مواجه شوید می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و سوالات خود را با کارشناسان بخش فروش در میان بگذارید. پاسخگویی به صورت 24 ساعت انجام می شود تا هیچ تقاضایی در طول شبانه روز بی پاسخ نماند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از همای رامسر با نرم افزار جامع گردشگری

طراحی تجربه کاربری حرفه ای نرم افزار جامع گردشگری

طراحی تجربه کاربری نرم افزار جامع گردشگری همای رامسر  به گونه ای است که کاربر با اولین استفاده می توان با بخش های مختلف نرم افزار ارتباط برقرار کند و دسترسی های لازم را داشته باشد. تمامی رنگ ها، نشانه هاف  فیلد ها و نوشتار به گونه ای بکار رفته اند که پیام لازم را به مخاطب می رساند تا جای هیچگونه سوالی نباشد.

دسته بندی خدمات، امکانات، مراحل خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل بگونه ای طراحی شده است که کاربران با هر سطح سواد می توانند به راحتی با آن کار کنند. تعاملی که میان کاربر و نرم افزار جامع گردشگری همای رامسر اتفاق می افتد موضوع اصلی است که در طراحی تجربه کاربری (UX) مورد توجه قرار گرفته است. معماری اطلاعات در این نرم افزار تلفیق علم و هنر است که به کاربران این امکان را داده تا بهترین دسترسی ها را به اطلاعات داشته باشند یا به عبارتی اطلاعات را به راحتی ارائه می دهد.

همچنین طراحی تجربه کاربری همچون ناظری است تا مطمئن شود آیا لینک ها و گزینه های انتخابی درست عمل می کنند یا خیر؟ زمانی که مسافر گزینه ثبت را انتخاب می کند، آیا اطلاعات به سرعت و درستی ثبت می شوند؟ همچنین در زمان نهایی شدن خرید بلیط یا رزرو هتل آیا اطلاعات لازم و تاییدیه در اختیار کاربر قرار می گیرد؟ از این رو همای رامسر برای طراحی نرم افزار جامع گردشگری خود از طراحان و برنامه نویسان حرفه ای مدد گرفته است تا خدمات و اطلاعات سفر دقیق و سریع به مسافر ارائه شود. رعایت حقوق مشتری در تمام خدمات مسافرتی، همای رامسر به صورت حضوری، تحت وب و در اپلیکیشن رعایت شده است تا بهترین تجربیان را مخاطبان از ارتباط با این آژانس مسافرتی داشته باشد.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از نرم افزار جامع گردشگری همای رامسر

می توانید با نصب نرم افزار جامع گردشگری همای رامسر بر روی گوشی هوشمند به راحتی در هر کجا که هستید برنامه سفر را بچینید و دل به راه بسپارید. چه در مسیر زمینی جنگل و بیشه یا کویر روحانی در حال حرکت باشید و چه در آبی بیکران پرواز کنید، امنیت، سرعت و راحتی، هدیه ای خواهد بود که همای رامسر به مسافران خود خواهد بخشید. همچنین پرسنل و کارشناسان صبور و با تجربه همای رامسر در تمام مراحل دریافت خدمات بصورت 24 ساعته همراهتان خواهند بود تا بدون هیچ ابهامی سفر خود را آغاز کنید. همواره بر آنیم تا رضایت شما همراهان گرامی را در طویل مسیر و طی سفر جلب نماییم تا بار دیگر نیز همای رامسر را به عنوان میزبان خود بپذیرید.

سفر خوش

date_range یکشنبه 08 دی 1398 remove_red_eye 1326 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09113937565
01155222788
اتوبوس
09113937565
ثبت نظر
chat 0