{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیمای تمام مسیر های داخلی در همای رامسر

امروزه با پیشرفت ارتباطات و به دلیل مشغله های کاری فراوان اکثر امورات از طریق اینترنت انجام می شود. یکی از بهترین و کارآمدترین خرید های اینترنتی از وب سایت آژانس های هواپیمایی صورت می گیرد که در آن مخاطب می تواند در هر نقطه جغرافیایی اقدام به خرید بلیط هواپیمای کند. دیگر مانند گذشته درگیر پیدا کردن آژانس مسافرتی و گذراندن پروسه طولانی خرید بلیط هواپیما نخواهید بود. در این راستا وب سایت رسمی آژانس هواپیمایی همای رامسر با ارائه بهترین خدمات به مسافران آنها را  دعوت به سفری امن و راحت می کند. در همای رامسر امکان خرید بلیط هواپیمای ایرلاین های مختلف در تمام مسیر ها را به صورتی اینترنتی خواهید داشت. با همای رامسر همراه باشید تا با خرید بلیط هواپیمای تمام مسیر های داخلی در آشنا شوید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از همای رامسر

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما از همای رامسر

  • اولین مزیت خرید آنلاین بلیط هواپیما این است که می توانید زمانی که در منزل و یا محل کار هستید، خود را به صرف یک نوشیدنی گرم دعوت کنید با ساتفاده از اینترنت و کارت بانکی عضو شبکه شتاب اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما کنید. همچنین زمان بیشتری دارید که با همسفران در مورد انتخاب های متنوع مشورت کنید و بهترین را برگزینید.
  • با دسترسی به اینترنت به کمک موبایل و کامپیوتر می توانید از طریق وب سایت یا اپلیکیشن همای رامسر پروازهای مختلف را بررسی کنید و با چند کلیک ساده خرید را انجام دهید.
  • نیازی نیست مانند گذشته مشکلات خریدهای حضوری بلیط هواپیمای را داشته باشید و در آخر متوجه شوید که بلیطی ارزان تر و بهتر از خرید شما وجود داشته است.
  • با خرید آنلاین بلیط هواپیما در شلوغی شهر به دنبال آژانس های مسافرتی نخواهید بود. همچنین بعد از طی کردن مسیر پر ترافیک، پیدا کردن آژانس و بعد از آن مشکلات پارک کردن خودرو، درگیر روند خرید بلیط در آژانس هواپیمایی شوید. می توانید خیلی راحت برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها، در اوقات فراغت در هر ساعت از شبانه روز خرید بلیط هواپیما را داشته باشید.
  • یکی از اصلی ترین مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما بیشتر شامل حال ساکنین کلان شهر ها می شود. این افراد حتی برای طی کردن مسیر های کوتاه باید زمان زیادی را در ترافیک باشند که انرژی زیادی صرف خواهد شد. اما به مدد خدمات گسترده اینترنتی می توان بدون حضور در  شلوغی شهر و ترافیک، خرید بلیط را انجام داد و از انواع فشارهای روحی و روانی در امان بود.
  • می توانید از طریق وب سایت رسمی آژانس همای رامسر پروازهای مختلف را در انواع سیستمی و چارتری، ایرلاین های مختلف، ساعات پرواز متفاوت، ظرفیت پرواز و قیمت بلیط هواپیما مقایسه کنید و با اطمینان با توجه به بودجه و انتظارات پرواز، بلیط را خریداری کنید.
  • می توان بعد از خرید بلیط در صورت کنسل شدن برنامه سفر، هر زمان که بخواهید بلیط را مسترد کنید. استرداد بلیط هواپیمایی در هر ایرلاین شرایط متفاوت دارد و در هر زمان درصد جریمه ای  از مبلغ کل بلیط کم شده و به حساب شما برگشت زده خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما از همای رامسر با کمترین قیمت

چطور باید به وب سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما اعتماد کرد؟

 از نکات مهمی که باید در زمان خرید اینترنتی بلیط هواپیما به آن توجه داشته باشید معتبر بودن سایت هواپیمایی است. در سایت های اینترنتی برای اینکه متوجه شویم سایتی معتبر است یا خیر باید بررسی کنید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد.

  • برای بررسی های بیشتر می توانید به سایت سازمان هواپیمایی کشور و همچنین سایت انجمن شرکت های هواپیمایی ایران مراجعه کنید و در لیستی که از سایت های معتبر هواپیمایی وجود دارد سایت مورد نظر خود را پیدا کنید، سایت همای رامسر در این لیست معتبر قراردارد.
  • تمامی سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما موظف هستند نماد حقوق مسافر، نماد اعتماد الکترونیک، نشان ملی ثبت، مجوز سازمان هواپیمایی کشور را در سایت قرار دهند تا مخاطب با اعتماد به آن ها بتواند خرید بلیط مورد نظر را انجام دهد.
  • از طرفی اگر وب سایت آژانس مسافرتی رتبه های برتر فروش بلیط هواپیما را نسبت به دیگر رقبا داشته باشد، خدمات استرداد بلیط را پشتیبانی کند بیشتر مورد توجه مسافران قرار می گیرد.
  • پاسخگویی آنلاین 24 ساعته(امکان مکاتبه مستقیم با کارشناسان فروش در سایت)، ارائه مشاوره های خرید بلیط و پاسخ به سوالات مخاطبان در موارد مختلف از دیگر خدماتی بوده که همچون مهر اعتباری است بر فعالیت یک آژانس هواپیمایی.

مسیر های پروازی قابل خرید در آژانس هواپیمایی همای رامسر

وب سایت رسمی آژانس هواپیمایی همای رامسر  یکی از مرجع های معتبر در زمینه خرید بلیط هواپیما است و به صورت کامل تمامی پروازهای داخلی و خارجی را از تمام هواپیمایی ها پوشش دهد. تنها کافی است وارد سایت همای رامسر شوید و مبدا و مقصد مورد نظر را در فیلد های مشخص وارد کنید، در کمتر از چند ثانیه لیست کاملی از تمامی پروازهای موجود در مسیر، مشخص شده و به شما ارائه می گردد. می توانید بهترین پروازها و خدمات را در لیستی که به صورت صعودی از کمترین به بیشترین قیمت خرید بلیط ارائه شده مشاهده نمایید.

خرید بلیط ارزان تمام مقاصد کشور از همای رامسر

تصور کنید در منزل نشسته اید و چای گرم نوش جان می کنید و می توانید به راحتی لیست قیمت های پرواز به سراسر نقاط جهان را از طریق سایت همای رامسر مشاهده کنید. با فراغ بال برای تعطیلاتی بیادماندی برنامه ریزی ویژه داشته باشید و حتی می توان با خرید ارزان بلیط هواپیما از همای رامسر سورپرایز ویژه برای عزیزان داشته باشید.

دریافت خدمات پرواز ایرلاین های مختلف از همای رامسر

 همای رامسر از سایت های معتبر در زمینه خرید بلیط هواپیما است که تمامی خدمات باکیفیت و استاندارد را برای رفاه بیشتر مسافران ارائه می دهد این خدمات عبارتند از:

  • ارائه بلیط تمامی مسیرهای داخلی و خارجی.
  • انتخاب ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی در هر مسیر که با توجه به سلیقه و نیاز مسافر صورت میگیرد.
  • هر ایرلاین دارای چند کلاس پروازی است که به طور معمول این کلاس ها به صورت اکونومی کلاس، بیزینس کلاس و فرست کلاس هستند. هدف از انتخاب هر بلیط هواپیمایی در دیدگاه مسافران متفاوت است. برخی به قصد رسیدن به مقصد با کمترین قیمت راهی سفر می شوند و برخی دریافت خدمات و امکانات طی مسیر جهت راحتی و استراحت را مد نظر قرار می دهند. اگر می خواهید خرید ارزان بلیط هواپیما را داشته باشید بهتر است از اکونومی کلاس و در صورت تمایل به استفاده از خدمات و امکانات پرواز از فرست کلاس یا بیزینس کلاس بلیط خود را خریداری نمایید. هر چند قیمت این دو کلاس کمی از اکونومی گرانتر است اما در مقابل خدمات و امکاناتی که دریافت می کنید بسیار ناچیز خواهد بود.

پرداخت آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته در همای رامسر

همای رامسر  با کسب نماد اعتماد الکترونیک و دارا بودن مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشور، درگاهی امنی را برای پرداخت های مسافران در فرایند خرید اینترنتی بلیط هواپیما فراهم کرده است. بهتر است بدانید در زمان خرید این بانک مرجع است که تمامی اطلاعات کارت بانکی را دریافت می کند و هیچ اطلاعاتی در سایت همای رامسر ثبت نمی شود. با اطمینان کامل خرید آنلاین بلیط خود را انجام دهید.

یکی از خدمات سایت های معتبر آژانس های مسافرتی توانمند بودن پرسنل خدمات پشتیبانی است. پشتیبانی سایت های هواپیمایی باید به صورت 24 ساعته باشد و فرد بتواند از طریق مکاتبات آنلاین ( گفتگوی آنلاین در سایت با بخش فروش) و یا تماس تلفنی مشکل خود را برطرف نماید. برای اهمیت این موضوع زمانی را در نظر بگیرید که برای چند ساعت دیگر بلیط پرواز خریداری کرده اید و با توجه به پرداخت هزینه ها هنوز تاییدیه برای شما ارسال نشده است. در این حالت پشتیبانی سایت در هر زمان از شبانه روز موظف است که پاسخگو باشد و سریعا تقاضای مخاطب را بررسی و پیگیری نماید.

 مزیت سفر با دریافت خدمات همای رامسر

همای رامسر از سایت های معتبر در زمینه مسافرت های هوایی و زمینی است که از ابتدای شروع فعالیت سعی کرده است بهترین خدمات را در اختیار مسافران قرار دهد. در ادامه به مهمترین مزایای مسافرت با خدمات همای رامسر اشاره خواهیم کرد:

خرید بلیط چارتر از همای رامسر

  1. اولین و مهمترین مزیت رفاه حال مخاطبین است که در زمان خرید بلیط هواپیما لیستی از بهترین قیمت ها پیشنهاد می شود تا اولیت بندی به راحتی برای افراد مختلف صورت گیرد.
  2. وجود فیلترهایی متنوع جستجو دیگر مزیت خرید بلیط هواپیما با همای رامسر است. فرد می تواند با استفاده از آن پروازهای مورد نظر را مشاهده نموده و به صورت پیش فرض مبدا، مقصد و تاریخ پرواز را مشخص کند. همچنین می توان از فیلترهایی مانند نوع کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی، تعداد مسافر بزرگسال و کودک را نیز مشخص کرد.
  3. می توان بدون هیچ محدودیتی ایرلاین هواپیمایی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. سعی کرده ایم بیش از هرچیزی به سلامت جسمی و روانی مسافران بیاندیشیم به همین دلیل در لیست های پیشنهادی، ایرلاین هایی را پیشنهاد خواهیم داد که دارای امن ترین پروازها هستند. با افتخار بطور روز افزون به مخاطبین ما اضافه می شود و این افتخار را مدیون همراهی شما عزیزان هستیم.
  5. در هر زمان از شبانه روز حتی ایام تعطیل می توانید اقدام به خرید بلیط مقاصد مختلف داخلی و خارجی از سایت همای رامسر کنید و مطمئن باشید که تمامی خدمات با پشتیبانی کامل ارائه خواهد شد.
  6. در صورتی که امکان کنسلی سفر وجود دارد و می دانید شاید تاریخ سفر تغییر کند، با استفاده از خدمات استرداد بلیط می توانید درخواست کنسلی  بدهید. در این صورت با توجه به زمان پرواز ایرلاین های مختلف میزان جریمه های متفاوتی را از مبلغ کم نموده و مابقی را به مسافر مسترد می نماید.
  7. یکی از اقداماتی که همای رامسر برای رفاه بیشتر مخاطبین انجام داده است ساخت اپلیکیشن همای رامسر که تمامی افراد می توانند با گوشی های هوشمند به راحتی اقدام به خرید بلیط هواپیما کنند. این اپلیکیشن تمامی خدمات ها سایت را شامل می شود.
date_range پنجشنبه 21 آذر 1398 remove_red_eye 856 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09113937565
01155222788
اتوبوس
09113937565
ثبت نظر
chat 0