{{ctrl.notification}}
خرید بلیط اتوبوس به اقصی نقاط کشور از همای رامسر

لذت سفر با اتوبوس و تماشای مناظر مختلف همیشه دلچسب بوده و بیشتر افراد راه های طولانی زمینی را ترجیح می دهند تا از زیبایی های طبیعت لذت ببرند. این افراد معتقدند در سفر با اتوبوس می توان با فر هنگ و اخلاق مسافران مختلف آشنا شد و تجربه بیشتری کسب نمود. راه های زیادی برای خرید بلیط اتوبوس وجود دارد که از جمله آنها خرید بلیط اتوبوس از همای رامسر است. سایت رسمی آژانس مسافرتی همای رامسر امکانات بسیاری در  حوزه حمل و نقل هوایی و زمینی در اختیار مخاطبین و مسافران خود قرار می دهد. می توانید با اقدام به خرید بلیط اتوبوس از همای رامسر سفری لذت و بخش و ایمن را به هر نقطه از کشور عزیزمان داشته باشید و از امکاناتی که در یک اتوبوس VIP وجود ارائه می شود لذت ببرید. همراه همای رامسر باشید تا بیشتر با مزایای خرید بلیط اتوبوس آشنا شوید.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از همای رامسر

مزیت سفر زمینی با خرید بلیط اتوبوس

اکثر افراد تجربه سفرهای زمینی را دارند و معتقدند که این سفرها برخلاف برخی معایبی که دارد لذت خاصی به نسبت سفر با هواپیما و قطار دارد. در گذشته های دور بیشتر سفرها از طریق اتوبوس انجام می شود و مشکلاتی مانند خرابی اتوبوس، کمبود امکانات بین راهی و اتوبوس ها، مخاطرات بین راه و مواردی مانند آن وجود داشت. امروزه با بالا رفتن ایمنی جاده ها و تولید اتوبوس های با کیفیت این مشکلات تا حد چشمگیری حل شده است. سفرهای زمینی دارای مزیت های بسیاری است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • سفر های زمینی مانند سفرهای هوایی محدودیتی ندارند و افراد می تواند به راحتی در هر رده سنی  به تمام مقاصد کشور جابجا شوند. بهتر است بدانید خانم های باردار از هفته 30 به بعد اجازه ندارند که پرواز هوایی داشته باشند اما این افراد می توانند در عوض بدون محدودیت سفرهای زمینی استفاد کنند.
  • خرید بلیط اتوبوس می تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه ها کمک کند. می توانید با خرید بلیط اتوبوس از همای رامسر سفری کم هزینه و با کیفیت را تجربه کنید.
  • اگر در سفر همراه ندارید می توانید در اتوبوس به راحتی یک هم صحبت و دوست خوب پیدا کنید. توقفگاه های اتوبوس برای صرف غذا و استراحت در برخی اوقات دوستی های ماندگاری را بین مسافران شکل می دهد.
  • اتوبوس از وسایل حمل و نقلی است که همواره در دسترس است و می توانید هر زمان که تصمیم گرفتید بدون استرس نبود ظرفیت کافی، یا چگونگی طی مسیر، اقدام به خرید بلیط اتوبوس به اقصی نقاط کشور از همای رامسر کنید.

خرید ارزان بلیط اتوبوس VIP در همای رامسر

  • زمانی که خرید بلیط اتوبوس را انجام می دهید مطمئن هستید که اتوبوس در هر زمان بدون تاخیر و حتی کنسلی انجام می شود و به تمامی برنام ریزی های قبلی خود می رسید.
  • بسیاری از منتقدان محیط زیست معتقد هستند که هواپیما از وسایل آلاینده برای محیط زیست است زیرا گازهای مضری مانند دی اکسید کربن را وارد جو زمین می کند. اما سفر با اتوبوس از سفرهای پاک محسوب می شود.
  • رانندگان اتوبوس همیشه افراد خبره و با تجربه هستند که سال ها به عنوان کمک راننده بوده اند و  تجربه کافی را د ر این زمینه دارند. همچنین با تمامی جاده ها آشنا هستند. مسافران می توانند هر زمانی که از مشاهده مناظر خسته شدند با خیال راحت به رانندگی ایمن در جاده، اطمینان کنند و لحظاتی را استراحت کنند.
  • در زمان سفر با اتوبوس می توانید از مشاهده مناظر، کوه، دریاچه، جنگل، کویر، مناظر شب، ستارگاه، ماه و غیره لذت ببرید. ایران از شمال تا جنوب مناظر زیبایی در کنار جاده ها دارد. گاه می توان از دل جنگل ها عبور کرد و گاهی از کویرهای زیبا که مشاهده تمامی این مناظر زیبایی های خاص خودش را دارد، لذت سفر را دو چندان کند.
  • دیگر مزیت خرید بلیط اتوبوس این است که می توانید در طول مسیر به کارای عقب افتاده خود برسید مانند چک کردن ایمیل و پیام ها، دیدن فیلم و یا خواندن کتاب مورد علاقه و مواردی از این دست.

لذت سفرهای زمین با خرید بلیط اتوبوس های وی آی پی

سفر با اتوبوس های وی آی پی مزیت های بسیاری دارد مانند:

  1. صندلی های این اتوبوس ها به صورتی است که می توانید برای راحتی اعضای بدن آنها را تنظیم کنید این مزیت برای افرادی که قد بلندی دارند بسیار مهم است.
  2. می توانید در طول سفر صندلی های خود را به حالت خوابیده در آورید و به راحتی استراحت کنید.
  3. در اتوبوس های وی آی پی معمولا با وعده های گرم، سرد و یا در بعضی از مواقع  پکیج های تغذیه از مسافران پذیرایی می شود.
  4. امکان پخش موسیقی و یا فیلم در طول مسیر سفر وجود دارد.
  5. این اتوبوس ها با توجه به پیشرفته بودنشان دارای سیستم ها سرمایشی و گرمایشی هستند که می توان با استفاده از آنها دمای اتوبوس را تنظیم کرد.

خرید آنلاین بلیط اتوبوس  از  همای رامسر

خرید ارزان بلیط اتوبوس از همای رامسر

لذت سفر با اتوبوس وی آی پی به اندازه ای است که بیشتر افراد آن را به سفر با هواپیما ترجیح می دهند و معتقدند که بهترین سفرهایشان را با این اتوبوس ها می توانند داشته باشند. شاید اصلی ترین نکته خرید بلیط اتوبوس VIP این باشد که افراد می توانند با کمترین هزینه حتی نصف هزینه بلیط هواپیمایی با کلاس پایین سفری با امکانات عالی را تجربه کنند.

تمامی شهرها دارای فرودگاه و یا ایستگاه های راه آهن  نیستند اما معمولا تمامی شهرهای ایران حتی دور افتاده ترین آن ها دارای پایانه های مسافربری هستند.

در سفر با اتوبوس معمولا مسافرین مشکلاتی از قبیل استرس، ترس از حرکت هواپیما و  یا صدای آزار دهنده قطار را تجربه نمی کنند.

بهتر است بدانید معمولا سفر با اتوبوس های وی آی پی از اتوبوس های معمولی کمی گران تر است زیرا امکانات این اتوبوس ها به نسبت اتوبوس های معمولی بیشتر است. همچنین افرادی که از خرید بلیط اتوبوس VIP استفاده می کنند در طول سفر به دلیل کیفیت صندلی ها که بزرگتر و راحتتر است می توانند استراحت کنند .

پیشنهاد همای رامسر  این است که اگر می خواهید مقصد کوتاهی را طی کنید حتما بلیط اتوبوس را خریداری کنید زیرا علاوه بر اینکه از مناظر زیبا بدون هیچ گونه خستگی لذت خواهید برد، می توانید با کمترین هزینه به مقصد مورد نظر برسید.

ثابت و خشک بودن صندلی های قطار همیشه برای افراد عذاب آور است این در حالی است که در اتوبوس های وی آی پی می توانید از صندلی های تخت خوابشو و نرم و راحت استفاده کنید.

برای خرید ارزان بلیط اتوبوس VIP از همای رامسر کلیک کنید

خرید بلیط اتوبوس تمام مقاصد کشور از همای رامسر با کمترین قیمت

نحوه خرید بلیط اتوبوس از همای رامسر

 برای نحوه خرید بلیط اتوبوس از همای رامسر باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا به  پنل بلیط اتوبوس بروید.
  2. در این صفحه انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ رفت را مشخص و سپس دکمه جستجو را می زنید.
  3. لیست اتوبوس های موجود در مسیر و تاریخ مشخص شده با مشخصات شرکت اتوبوسرانی، مقایسه ظرفیت، زمن حرکت و قیمت پیشنهاد داده می شود. این لیست از کمترین تا بیشترین قیمت مرتب شده است.
  4. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر صفحه ای برای شما باز می شود که در سمت راست تمامی اطلاعات اتوبوس درج شده و در سمت چپ باید به صورت دقیق شماره صندلی و مشخصات شخصی خود را وارد نمایید و در انتها گزینه ثبت اطلاعات را بزنید.
  5. در این صفحه می توانید وارد پرداخت اینترنتی شده و با اطمینان خاطر اطلاعات را وارد نمایید. تمامی اطلاعاتی که در این بخش وارد می کنید برای بانک ارسال می شود و سایت هیچ دسترسی به آن ها ندارد.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از همای رامسر با کمترین قیمت

مزیت خرید بلیط اتوبوس از همای رامسر

همای رامسر برای رفاه حال مخاطبین خود سعی کرده است تمامی خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهد، در زیر به  بخشی از مزیت های خرید بلیط اتوبوس از همای رامسر اشاره کرده ایم:

  • خرید بلیط اتوبوس از همای رامسر فرآیندی بسیار آسان است و هر فرد می تواند مراحل خرید بلیط را انجام دهد. برای اینکار تنها کافی است به بخش خرید بلیط اتوبوس بروید و با مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ حرکت به راحتی بلیت مورد نظر خود را رزرو کنید.
  • تمامی اتوبوس ها در همای رامسر به صورت وی آی پی است و سعی شده که مسافرین از سفر خود لذت ببرند و حتی در طول سفرهای طولانی خسته نشوند.
  • همای رامسر ساعت هایی که اتوبوس برای شهر مقصد وجود دارد را نمایش می دهد، همچنین مواردی مانند تعداد اتوبوس ها، ساعت دقیق حرکت، فاصله زمانی طی مسیر، پایانه ای که حرکت اتوبوس در آن انجام می شود، تعداد ظرفیت خالی، شرکتی که متصدی سفر است و نوع اتوبوس در لیست پیشنهادی نمایش داده می شود.
  • برای رفاه حال مسافرین  تمامی مراحل حتی پرداخت بلیط به صورت آنلاین انجام می شود.

 

date_range یکشنبه 24 آذر 1398 remove_red_eye 2079 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09113937565
01155222788
اتوبوس
09113937565
ثبت نظر
chat 0