{{ctrl.notification}}
12 راهکار برای خرید ارزان بلیط هواپیما به تمام مقاصد کشور از همای رامسر

خرید بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی اولین گام برای درست مدیریت کردن هزینه های سفر است که اغلب افراد برای کاهش هزینه های غیر ضروری سفر سعی دارند با خرید ارزان بلیط هواپیما سفر خود را آغاز کنند. از این رو برای خرید ارزان بلیط هواپیما باید با راهکارها و تکنیک های خاص وارد شد تا بهترین را نتخاب نمود. همای رامسر در این مقاله شما همراهان گرامی را با نحوه خرید ارزان بلیط هواپیما بیشتر آشنا خواهد کرد تا انتها همراه ما باشید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از همای رامسر

افرادی که دائما در سفر به سر می برند، کارمندان و دانشجویان و یا افرادی سفرهای هوایی را به زمینی ترجیح می دهند و تمایل دارند در این زمینه با هزینه کم سفری با کیفیت را آغاز نمایند همواره در جستجوی خرید ارزان بلیط هواپیما هستند. در زمان های مختلف خرید ارزان بلیط هواپیما امری دور از انتظار نخواهد بود اگر رازهای خرید بلیط هواپیما از همای رامسر رابدانید.

  1. همواره در جستجوی اینترنتی بلیط باشید

به عنوان اولین روش و راحت ترین راهکار می توانیم خرید اینرتنتی بلیط هواپیما را به شما پیشنهاد دهیم. در این روش با جستجوی 24 ساعته می توانید از بهترین زمان خرید بلیط هواپیما مطلع شوید که با توجه به کمترین قیمت، بلیط خود را تهیه نمایید. با مراجعه به سایت همای رامسر بدون محدودیت برای مقصد مورد نظر از میان ایرلاین های موجود قیمت ها را مقایسه کنید و کمترین را با توجه به نیاز برگزینید. همای رامسر  پرواز تمامی ایرلاین های داخلی را تحت پوشش دارد که با این روش در سریع ترین زمان به آسانی می توانید از بین چندین ایرلاین مختلف گزینه ایده آل خود را انتخاب نمایید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می توانید با تیم پشتیبانی همای رامسر ارتباط برقرار نمایید.

  1. خرید بلیط هواپیما زودتر از تاریخ موعود

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما را در نظر بگیرید. بسیاری از  مسافران این سوال را در ذهن دارند که بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما چه موقع است؟ همای رامسر توصیه می کند چند هفته و حتی چند ماه قبل از تاریخ سفر اقدام به خرید بلیط کنید. این راهکار برای سفرهای بین المللی نیز چند ماه برآورد می شود. هرچه به زمان پرواز نزدیک تر شوید بلیط ها ارزشمند تر خواهند شد و مسافرانی که در هفته های نزدیک به پرواز اقدام می کنند بیشتر هستند.

بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما در همای رامسر

  1. از بلیط های چارتر استفاده کنید

بلیط چارتر فرصت طلایی است برای آن دسته از مسافران که قصد دارند با هزینه های باورنکردنی پروازهای با کیفیت را تجربه کنند. شرکت های چارتر کننده بلیط هواپیمایی های مختلف را میخرند و با قیمت های خود به فروش می رسانند. صندلی هایی که توسط این شرکت ها در هر پرواز خریداری شده به هر صورت باید پر شود. در لحظات نزدیک به تاریخ پرواز ممکن است هنوز برخی صندلی ها خالی باشند و مسافری آن ها را رزرو نکرده باشد، از این روی چارتر کننده مجبور می شود برای جلوگیری از ضرر های مالی، بلیط هواپیما را با قیمتی کمتر از قیمت اولیه به فروش برساند تا صندلی های پرواز پر شود. این فرصت طلایی نیز در مواقع خاص نصیبتان خواهد شد اگر بهترین زمان سفر به منطقه مورد نظر را بدانید.

در نظر داشته باشید، شهری مانند مشهد، جزیره کیش، اصفهان، شیراز و هر مقصد دیگری در زمان اوج سفر ها و مسافرت، کمتر بلیط ارزان هواپیما را ارائه خواهند داد. بهتر است برای سفر به هر مقصدی، مناسبت ها، اوج سفرها و ایام تعیلات را در نظر بگیرید.

  1. بلیط های سیستمی، مناسب برای سنین مختلف

در صورتی که با خانواده راهی سفر هستید و همراهانی در رده های سنی نوزاد، کودک و بزرگسال دارید خرید بلیط سیستمی می تواند کمک بزرگی در کاهش هزینه ها نماید. در خرید بلیط سیستمی برای نوزاد و کودک هزینه بلیط به مراتب کمتر از بزرگسال محاسبه می شود. در صورتی که این خرید در بلیط چارتر، برای همه سنین با یک مبلغ برآورد می شود. از طرفی می توان در زمان کنسلی برنامه سفر از امتیار استرداد بلیط استفاده نمود و تقاضای برگشت هزینه بلیط را داشت(دقت داشته باشید، برگشت هزینه با توجه به زمان پرواز جریمه های متفاوتی را در بر خواهد داشت. با کسر جریمه از مبلغ کل، الباقی به مسافر عودت داده می شود).

خرید ارزان بلیط هواپیما از همای رامسر

  1. بهترین فرودگاه را انتخاب کنید

برخی شهر ها یا کشور ها چند فرودگاه دارند که فرود در هر یک از آن ها هزینه های متفاوتی را در بر  دارد. از این رو قبل از خرید بلیط، فرودگاه های مقصد را بررسی نمایید و بهترین را برای آغاز سفر کم هزینه انتخاب کنید.

  1. شکارچی باشید

در صورتی که تاریخ سفرتان شناور است و می توانید آنرا جابجا کنید، پس صبورانه منتظر بهترین بلیط هواپیمایی ها به مقصد مورد نظر باشید تا آن را شکار کنید. هرگز نمی توان برای شکار بلیط دلخواه زمان خاصی را برآورد کرد زیرا قیمت ها در ماه ها، روز ها و حتی دوره های مختلف با توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی، آب و هوایی و زمان سفر متفاوت برآورد می شود. بهتر است چمدان خود را از قبل آماده کنید و وسایل سفر را با خاطری آسوده در آن بچینید که با رؤیت بهترین بلیط راهی شوید.

  1. مراودات دوستانه با آژانس مسافرتی

اگر بسیار سفر می کنید و دائما در مسیرهای مشخص در رفت و آمد هستید، بهتر است با آژانس مسافرتی مورد نظر مراوردات و ارتباطات حضوری داشته باشید. با این حال نه تنها با شما و سفرهایتان بیشتر آشنا خواهند شد، بلکه با گذشت زمان می توانید از کانترهای فروش بخواهید در زمان فروش بلیط های ارزان قیمت یا فرصت های طلایی به شما اطلاع دهند تا بلیط خود را رزرو کنید. به همین راحتی...!

  1. خارج از فصل سفر به مسافرت بروید

همانطور که گفته شد، انتظار نداشته باشید در زمان های اوج سفرهای نوروز، تابستان و مناسبت های خاص، بلیط مقصد مورد نظر را با کمترین قیمت بخرید. می توانید پس از تمام شدن ایام سفر که افراد شاغل، کارمندان و محصلان در پی کارهای روزانه خود هستند و وقتی برای سفر ندارند برای رفتن به شهر یا کشور مورد نظر برنامه ریزی کنید. با گذر از بهترین زمان سفر، می توانید بلیط ها را با قیمت های باور نکردنی تهیه نمایید. با این روش نه تنها از خرید ارزان بلیط هواپیما بهره مند خواهید شد، بلکه در شهر مقصد، بازار، مناطق گردشگری و تاریخی خلوت و کم ازدحام تر خواهید داشت و با کمترین قیمت می توانید بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را رزرو نمایید. به این ترتیب کاهش هزینه ها نه تنها با خرید ارزان بلیط هواپیما امکان پذیر است بلکه در رزرو هتل و خرید از مراکز خرید نیز تاثیر گذار خواهد بود. در حالی که همین سفر در اوج فصل مسافرت ممکن است دو یا سه برابر حد معمول هزینه در بر داشته باشد.

خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت از همای رامسر

  1.  بیخیال اولین و آخرین ها شوید

 با کمی بررسی درمی یابید اول و آخر هر هفته، هر ماه، هر فصل و هر سال گرانی و افزایش قیمت ها نمایان می شود. از این رو توصیه می کنیم بهترین زمان سفر را در میانه این برحه ها انتخاب کنید تا مدیریت صحیحی در هزینه های خود داشته باشید. پس اولین و آخرین ها را بیخیال شوید.

  1. کیفیت را فدا کنید

در صورتی که قرار است 1.5 یا دو ساعت در مسیر پرواز به سر ببرید و به د نبال راهکار خرید ارزان بلیط هواپیما هستید، نیازی نخواهد بود به کیفیت صندلی ها، منوی پذیرایی و خدمات هواپیما فکر کنید. مطمئنا رده پایین ترین هواپیمایی ها هم صندلی راحت برای نشستن و تاب اوردن تا مقصد را دارند. از این رو می توانید با هواپیماهای ارزان قیمت تر سفر کنید.

  1. کلاس اکونومی را فراموش نکنید.

هواپیمایی های مختلف پرواز ها را در فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس ارائه می دهند که انتخاب اکونومی شما را با خرید ارزان بلیط هواپیما روبرو خواهد کرد. می توانید با اقامت د ر کلاس معمولی و مقرون به صرفه هواپیما سفری خوش را برای خود یا همراهانتان رقم بزنید.

خرید ارزان بلیط هواپیما با کمترین قیمت از همای رامسر

  1.  بار اضافه را کنار بگذارید

اگر می خواهید خرید ارزان بلیط هواپیما داشته باشید و پرواز با ایرلاین مورد نظر هزینه های جانبی کمتری داشته باشد، بهتر است کوله و چمدان کمتری را با خود حمل کنید. بار اضافه و بیشتر از حد مجاز هر ایرلاین مستلزم پرداخت هزینه ای جداگانه است تا بار را به بخش باربری تحویل دهند. در صورتی که به ساک و چمدان ها اضافه نیازی ندارید بهتر است با کمترین حجم بار راهی شوید.

خرید ارزان بلیط هواپیما از همای رامسر

همانطور که مستحضر هستید با روش های فوق می توانید از خرید ارزان بلیط هواپیما بهره مند شوید و سفر خود را بدون استرس قیمت بلیط دنبال کنید. همای رامسر با ارائه بلیط ایرلاین های مختلف، بلیط چارتر و سیستمی، تمام مقاصد دنیا را تحت پوشش دارد و این امکان را فراهم می آورد تا شما مسافران گرامی بتوانید در تمام طول سال برنامه سفر خود را اجرا نمایید.

با آرزوی سفری کم هزینه و خاطره انگیز

date_range چهارشنبه 27 آذر 1398 remove_red_eye 1352 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09113937565
01155222788
اتوبوس
09113937565
ثبت نظر
chat 1
داوود :

سپاس مفید بود