{{ctrl.notification}}
خرید آنلاین بلیط هواپیما بدون واسطه در همای رامسر

دیگر مسافت ها اثری در دریافت خدمات مختلف ندارد و فکر اینکه چطور در شهری دیگر خرید انجام دهیم باعث آزردگی خاطر نخواهد بود زمانیکه پای تکنولوژی و فناوری اطلاعات در میان باشد. بسیاری از خرید ها بخصوص خرید آنلاین بلیط هواپیما بدون واسطه انجام می شود و می توان تنها با دسترسی به اینترنت کالا یا خدمات مورد نیاز را دریافت کرد. می توانید در هر ساعت از شبانه روز به راحتی خرید آنلاین بلیط هواپیما بدون واسطه داشته باشید تا دقیقا مطابق با خواسته شما باشد. می توانید در زمان های مختلف بلیط ایرلاین های داخلی و خارجی را طی چند دقیقه به راحتی بررسی کنید، بدون آنکه نیاز باشد در ترافیک و ازدحام شهر غرق شوید. خرید آنلاین بلیط هواپیما بدون واسطه در همای رامسر خدمتی است که به شما مسافران و مخاطبان عزیز ارائه نموده ایم تا سفری خوش و آرامش بخش را آغاز نمایید. با ما همراه باشید.

خرید ارزان بلیط هواپیما از همای رامسر

خرید بلیط هواپیما از همای رامسر

تکنولوژی بخش لاینفک زندگی های امروزی شده و کمتر حاضر شدن در میان بحبوحه های اجتماعی و ترافیک های سنگین آرزوی هر کسی است تا مایه آرامش روان و وجود خود شود. از این رو برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها می توان با استفاده از اینترنت خرید های خود را انجام دهید. برای خرید کالا یا محصولی خاص در بازار با واسطه های مختلفی سروکار خواهید داشت که ممکن است مبلغی بابت توزیع، نگهداری یا فروش به مبلغ اصلی افزوده شود و به فروش برسد. از این رو نیم توان تخمین زد میزان مبلغ خالص هر محصول چقدر است. چه بسا که بسیاری از خرید های روزانه با ضرر و مبالغ هنگفت انجام می شود و ما به عنوان فروشنده از ان اطلاعی نداریم. از این رو بهترین نوع خرید، خرید مستقیم یا بدون واسطه است که در آن دلالان و فروشنده های واسط هیچ نقشی ندارند.

همای رامسر امکانی را فراهم اورده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما بدون واسطه انجام شود و کمترین اجحافی در حق مسافران نشود. با استفاده از خرید آنلاین بلیط هواپیما بدون واسطه می توانید از سایت همای رامسر به صورت مستقیم به پنل خرید بلیط هواپیمایی های مختلف متصل شوید و بلیط خود را بدون هیچ دخالت یا دست های واسطه خریداری کنید. با این حال مسافر با خیال راحت برای پرواز در هر مسیر این روش را انتخاب خواهد کرد تا مبالغ مطمئن و قطعی شرکت سرویس دهنده دریافت نماید. خرید آنلاین بلیط هواپیما بدون واسطه، حتی پرسنل و فروشندگان بلیط همای رامسر نیز دسترسی به تغییر قیمت ها و کم و زیاد کردن آن ها ندارند. این بزرگترین مزیت و خدمتی است که سازمان هواپیمایی کشور به مخاطبان خود نموده است.

خرید انلاین بلیط هواپیما از همای رامسر

مزیت خرید آنلاین بلیط هواپیما بدون واسطه به خرید حضوری

وجود آژانس های متعدد در شهر های مختلف که همگی مدعی آن هستند که نرخ فروش بلیط آن ها نسبت به دیگر شرکت ها مناسب و یا ارزان تر است، باعث شده مسافران زمان و هزینه زیادی را صرف کنند تا با حضور در این آژانس های مسافرتی خرید بلیط هواپیما را داشته باشند. اما ایا این حضور فیزیکی به دردسر تنفس هوای آلوده، ماندن در ترافیک و چراغ قرمزهای طولانی و صرف هزینه ایاب ذهاب میارزد؟ انتخابی که نه می توانید گزینه های دیگر را به درستی و دقت بررسی کنید و نه لیست تمامی پروازها را می توانید شخصا جستجو کنید. تنها به واسطه یک معرفی، اعتماد می کنید و پرداخت را انجام می دهید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما بدون واسطه در همای رامسر شما را از گشت و گذار در فضای مجازی بهره مند خواهد ساخت که می توانید در هر ساعت از شبانه روز که فرصت دارید بلیط تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی را برای مقاصد مختلف بررسی کنید و با بررسی و مشورت های لازم انتخاب خود را نهایی کنید. رضایت و تعلق خاطر نتیجه ای است که مسافران همای رامسر از انتخاب خود داشته اند. خریدی ارزان، آسان و در کوتاه ترین زمان، خدمتی است که همای رامسر ارائه نموده است. انتخابی که در طی ماه های طولانی امکان انجام دارد تا مسافر بدون هیچ دغدغه ای در هر زمان قیمت و خدمات را بررسی کند و مناسب ترین را با توجه به تاریخ مورد نظر برگزیند قطعا دلخواه تر خواهد بود تا انتخابی فوری و بدون اگاهی. با همای رامسر خرید آنلاین بلیط هواپیما را بدون واسطه تجربه کنید.

 چرا باید به سایت خرید آنلاین بلیط هواپیمای همای رامسر اعتماد کنیم؟

  • قبل از هر چیز باید در سایت های فروش بلیط هواپیما، به دنبال نماد اعتماد الکترونیکی و ساماندهی سایت باشید تا از صحت فعالیت و خدمات آن اطمینان یابید. این نماد که در سایت های اینترنتی مختلف وجود دارد که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک به کسب و کارهای مختلف در صورت اهراز هویت اعطا می شود.
  • اطلاعات در سایت همای رامسر به روز و لحظه آخری است. می توانید در هر دقیقه جدید ترین اطلاعات پرواز مسیرهای مختلف را جستجو نمایید. دسترسی آنی به نرخ بلیط هواپیما، ساعات پرواز مختلف ایرلاین ها و مسیرها در دستانتان خواهد بود.
  • تمامی خدمات خرید بلیط هواپیما از قبیل استرداد و کنسلی بلیط، پیگیری تاییدیه، دریافت پشتیبانی آنلاین، امکان حضور فیزیکی در آژانس مسافرتی همای رامسر و غیره برای مسافران فراهم شده است.
  • مدیریت مجموعه در تمامی زمینه های خرید آنلاین بلیط هواپیما بدون واسطه در همای رامسر، رزرو هتل، خرید بلیط اتوبوس و غیره نظارت دارد و در صورت لزوم برخی انتقادات را شخصا پیگیری می نماید تا اطمینان یابد کلیه فعالیت های آژانس هواپیمایی به درستی انجام می شود و شایسته ترین پرسنل را برای خدمات رسانی انتخاب نموده است.

خرید ارزان بلیط هواپیما به تمام مقاصد از همای رامسر

قوانین و مقررات استرداد بلیط هواپیما در همای رامسر

  • هر ایرلاین فروش بلیط هواپیمای خود را با توجه به خدمات، امکانات، کلاس های پروازی، کیفیت پرواز و غیره ارائه می دهد که ممکن است پرواز در کلاس پروازی مشابه دو ایرلاین مختلف، اختلاف قیمت زیادی داشته باشد. سازمانی هواپیمایی کشور بر این قیمت ها نظارت داشته تا هیچ تخلفی از سوی واسطه ها صورت نگیرد.
  • همچنین برای استرداد بلیط در نظر داشته باشید، ساعات قبل از پرواز نقش بسزایی در تعیین درصد جریمه دارد. بهتر است قبل از خرید هر بلیطی قوانین و مقررات کنسلی و استرداد را مطالعه نمایید.
  • در صورتی که کنسلی یا تاخیر در پرواز بیش از دو ساعت، از سوی هواپیمایی باشد، مسافران می توانند مبلغ کل را بدون کسر جریمه دریافت نمایند.
  • ثبت اطلاعات مسافران باید با دقت و درست وارد شود. نوشتن نام ها به حروف انگلیسی الزامی است. در صورت وجود هرگونه مغایرت ممکن است از پرواز باز بمانید.
  • هرگز نمی توانید بلیط خود را به مسافر دیگری واگذار کنید زیرا، مشخصات در سیستم وارد شده و مطابق با کارت شناسایی تایید می شود. هواپیمایی های مختلف در این صورت از پذیرش مسافران دیگر اجتناب می کنند.
  • خرید بلیط سیستمی برای نوزاد، کودک و بزرگسال در نرخ های متفاوت ارائه می شود. در صورتی که بلیط های چارتری برای همه رده های سنی قیمت یکسان ارائه می دهد.
  • در صورتی که پرداخت خرید اینرتنتی بلیط هواپیما از همای رامسر با موفقیت انجام شد و تاییدیه با پیامک و ایمیل ارسال نشود، می توانید با تماس به بخش پشتیبانی این مساله را گزارش دهید تا پیگیری ها لازم را انجام دهند. بلیط را پرینت نمایید و در فرودگاه همراه با مدارک شناسایی به کانتر هواپیمایی ارائه نمایید.
  • در صورتی که تمایل دارید خرید آنلاین بلیط هواپیما بدون واسطه در همای رامسر داشته باشید بهتر است حداقل فاصله زمانی برای پرواز های داخلی 3 ساعت و برای پرواز خارجی 5 ساعت در نظر بگیرید. تا در صورت ایجاد هرگونه کنسلی یا تاخیر در پرواز اول از پرواز بعدی جا نمانید یا دیرتر نرسید.
  • برای پرواز ها داخلی، همای رامسر توصیه می کند 2 ساعت و برای پروازهای خارجی 3 ساعت قبل پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید تا کارهای مربوط به امادگی قبل پرواز را انجام دهید.
  • اگر قصد دارید پرواز رفت و برگشتی داشته باشید بهتر است خرید آنلاین بلیط هواپیما را از یک ایرلاین انجام دهید تا اگر بنا به هر دلیلی پرواز اول باطل شود، تاخیر دوساعته پرواز ایرلاین به وجود آید و مسافر از سفر منصرف شود، لغو سفر مشمول جریمه نشود.
  • افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی، تنفسی، دیابت ملیتوس کنترل نشده، نارسایی کلیه، خانم های باردار و دیگر افراد  که منع پرواز با هواپیما دارند، طبق قوانین و مقررات هواپیمایی کشور الزامی است با مجوز پزشک اقدام به سفر با هواپیما نمایند. و داروهای خود را به همراه داشته باشند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از همای رامسر با کمترین قیمت

سایت همای رامسر به گونه ای طراحی شده است که هر کاربر حتی بی تجربه ترین افراد هم که خرید آنلاین بلیط هواپیما نداشته اند، به راحتی بتوانند با بخش های مختلف سایت ارتباط برقرار نموده و خدمات لازم را دریافت نمایند. تنها کافی است مبدأ، مقصد و تاریخ سفر را وارد کنید تا لیست پرواز ها به نمایش درآید. می توانید از فیلتر های جستجو برای یافتن ارزان ترین پرواز و یا ایرلاین مورد نظر استفاده کنید. با انتخاب بهترین پرواز بف فرم ثبت اطلاعات وارد می شوید که با دقت باید تمامی فیلد ها را پر کنید. در نهایت پرداخت آنلاین را خواهید داشت تا بلیط خریداری شده به نمایش درآید و پرینت کنید.

date_range یکشنبه 01 دی 1398 remove_red_eye 1443 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09113937565
01155222788
اتوبوس
09113937565
ثبت نظر
chat 0